بعضی وقتا..


عـاشــقانــــــــــــــــــــه

عشقولانـــــــه

http://amir17271.persiangig.com/image/gham/123%20(17).jpg

بعضی وقتا

اینقدر دلت از یه حرف میشکنه

که...

حتی نای اعتراضم نداری

فقط نگاه میکنی و

بی صدا...

میشکنی....


سایت پرنده غریب


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:38---3 تير 1394
می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد

بوی تنت را بگیرد

آغوشت را از من بگیرد

چه احساس مبهمی است حسادت !


دختر پاییز
ساعت9:59---31 خرداد 1394
با احساس و قشنگ نوشتی
من تازه واردم خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنی و نظر بدی@};


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:43---27 خرداد 1394
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


علی
ساعت13:12---2 خرداد 1394
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .



░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:31---24 ارديبهشت 1394
شنیده‌ ام دنیا خیلی کوچک است….

شنیده ام دل ها خیلی بزرگند….

شنیده ام دل شکستن هنر نیست ، دل شکن خواب ندارد….

تنها این را نشنیده ام : این شبها چه حالی داری؟ شب ها چگونه؟ چگونه و با چه خیالی سر بر بالین میگذاری؟


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:30---24 ارديبهشت 1394
الکی امید وارش نکن …

الکی دلخوشش نکن …

الکی بهش نگو رسیدی زنگ بزن …

الکی اسمشو صدا نکن که طرف بگه جونم …

الکی هی نگو عشق من، زندگی من اون داره حرفاتو باور میکنه لعنتی …

وقتی میری داغون میشه ،داغون میفهمی ؟؟؟؟؟؟ داغون …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:30---24 ارديبهشت 1394
گاهی وقت ها..!!

یادت میره که…

لیوان چاییت روبه روت…

داره یخ میزنه…

یادت میره که…

بین اشک ریختنات…

پلک بزنی…!

یادت میره که…

شبها برای خوابیدن…

باید چشاتو ببندی…!

یادت میره که…

نباید انقدر اه بکشی…!


دخمل تک
ساعت14:34---18 ارديبهشت 1394
هیچ وق اشک یه دخترو در نیار تو آینده بزرگ میشی پدرمیشی اشک دخترت کمرتو میشکنه خوشحال میشم به وبه منم سر بزنی

علی
ساعت14:48---29 اسفند 1393
سلامت

سعادت

سیادت

سُرور

سَروری

سبزی

سَرزندگی

هفت سین سفره ی زندگیتان باد


یه دل شکسته (♥امیر♥)
ساعت18:39---7 اسفند 1393
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب منم سر بزنی


علی
ساعت21:31---10 بهمن 1393
بعضی ” آه ” ها را
هر چقدر هم که از ته دل بکشی
باز هم سینه ات خالی نمیشود
امشب سینه ی من پر است از آن ” آه ” ها
پاسخ:...........


علی
ساعت21:58---7 بهمن 1393
هوا نیستم امااااا….، همیشه چشم به آسمان دارم

حال عجیبی است دیدن همان آسمانی که شاید “تو” دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای…


علی
ساعت16:35---5 بهمن 1393
گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند

وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه


A®ash
ساعت15:57---2 بهمن 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس
پاسخ:خخخخخخخخ


گیتی
ساعت10:05---20 دی 1393
خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر
کــهنه…
کــه می شــوَد
رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم
یــادگــاری
نــوشت…
بنویس
و…
برو…..


علی
ساعت22:06---10 دی 1393
خـــوابهـایـم گاهــ ـ ــ ـــــی...


زیباتر از زندگـــی ام** مـی شـونــد...


کـاش گـ ــ/ ــاهــی...


بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم


Ar@sh
ساعت14:34---7 دی 1393




ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

“ﺧﻼﻑ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ”

ﺑﻌﺪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ …

خلاف:
دزدی:
اشکای مادر:
نیسان وانت:
همسایمون:
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, ساعت18:18 ℙᵃℛᵢℳᵃℋ| |



طراح : صـ♥ـدفــ